Værdier

Vores mål er at drive et moderne, velfungerende lægehus, hvor vores patienter føler det naturligt at henvende sig med helbredsproblemer af enhver karakter.

Vi forpligter os til at levere den mest opdaterede viden og foretage kvalitetssikring af den behandling, der foregår i lægehuset. Som patient vil du blandt andet opleve at få tilbudt forebyggelseskonsultationer i forbindelse med livsstilssygdomme samt årlig status i forbindelse med kroniske lidelser.

Det skal være nemt at komme i kontakt med os, og vi bestræber os på, at der ikke er for lang ventetid på planlagte tider. Det vil være muligt at få en akut tid samme dag, som du ringer, såfremt det vurderes nødvendigt.

Vi ser det som en forudsætning for en god behandling, at vi kender dig og din situation. Som patient vil du opleve, at vi spørger ind til det, der betyder noget for din sundhed. Vi bestræber os på, at du ser den samme læge hver gang, hvis du ønsker det. Dog er det ikke altid muligt – især ikke ved akut opstået sygdom, hvor vi hjælper hinanden med vores fælles patienter.

Forventninger til dig som patient

Af hensyn til medpatienter og vores arbejdsplanlægning beder vi venligst vores patienter om følgende:

  • At overholde konsultationsaftaler
  • At møde op til tiden
  • At aflyse tider der ikke ønskes eller kan nås
  • At have forståelse for at det kan være nødvendigt at opprioritere patienter, hvis helbredstilstand gør det nødvendigt. 
  • At have forståelse for at det kan være nødvendigt at aftale flere konsultationer, da det kan være svært at nå flere problemstillinger indenfor den aftalte konsultationstid, uden det går udover kvaliteten.
  • At have forståelse for at vi – for at have kortest mulig ventetid og for at alle kan komme til – som udgangspunkt kun har mulighed for give én planlagt tid pr. dag.